خدمات ما

• درمان بیماری های اسکولیوز (انحراف جانبی ستون مهره ها)
  • درمان بیماری های کیفوز (قوز ستون مهره ها)
  • درمان آرتروز، ناراحتی های ستون فقرات و مفاصل دیسک کمر و گردن
  • درمان بی حسی انگشتان دست و پا، سندرم تونل مچ دستی
  • درمان دردهای ناشی از کشیدگی عضلات
  • درمان دردهای کمری و لگنی، میگرن و دردهای عضلانی
  • درمان صدمات ناشی از کار، ورزش و تصادفات

اگر هر یک از درد های ذکر شده در بالا به شما آذار می رساند با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

مجرب ترین کایروپراکتر ها در تیم ما فعالیت می کنند.

کایروپراکتر کیست ؟

پزشک کایروپرکتیک پس از گذران دوره پیش پزشکی، وارد دانشکده کایروپراکتیک می شود و پس از گذراندن علوم پایه پزشکی و کسب موفقیت در بورد علوم پایه، با ادامه تحصیل در دانشکده مرتبط، وارد مرحله علوم بالینی (دوره انترنی) می شود.سپس با موفقیت در دوره بالینی و اخذ دکترا از دانشکده و دریافت بورد سراسری و ایالتی کایروپراکتیک، می‌تواند به درمان کایروپراکتیکی بپردازد.

با وجود اینکه که پزشک کایروپراکتیک با انواع اختلالات و بیماری‌های بدن انسان آشناست، اما توجه خاصی را به بیومکانیک ستون فقرات و دیگر مفاصل دارد و به برطرف کردن اختلالات بیومکانیکی بدن انسان می پردازد. چنانچه بیماری شخص نوعی از بیماری غیر از بیماری های مرتبط به کایروپراکتیک باشد، پزشک کایروپراکتیک وی را به متخصص مرتبط معرفی می کند. پزشک کایروپرکتیک با بررسی تاریخچه بیماری رادیوگرافی، (MRI) و (EMG) و انجام معاینات محلی ارتوپدی اعصاب و دیگر آزمایشهای پاراکلینکی به منشا بیماری پی می‌برد و به معالجه می‌پردازد.

درمانی بسیار ساده و بدون جراحی

روند درمان کایروپراکتیک

دکتر کایروپراکتیک کمر شما را معاینه کرده و سیستم اعصاب، ماهیچه ای و استخوانی را بررسی می کند.
همینطور تاریخچه بیماری های قبلی، تاریخچه بیماریهای خانوادگی، تغذیه و روش زندگی شما را هم جمع بندی تا علت دقیق بیماری و درد شما را بیابد و به درمان آن بپردازد. بنا بر تحقیقات انجام شده، کایروپراکتیک یکی از موثرترین درمانها برای درد قسمت پایینی کمر می باشد.

در اولین مرحله، معاینه فیزیکی، شامل تست های ارتوپدی، اعصاب، اندازه حرکات و ستون فقرات می باشد. همچنین استقامت و سلامت ماهیچه ها، مفاصل و غضروف ها تحت معاینه قرار می گیرند. این معاینات به دکتر شما کمک می کند تا ریشه درد و بیماری قسمت پایینی کمر را به دقت بررسیی کند.

معاینه فیزیکی

رادیولوژی

در مرحله دوم، در برخی از بیماری ها دکتر کایروپراکتیک شما، تشخیص می دهد که بهتر است از قسمت پایینیی کمر عکس رادیولوژی گرفته شود. این عکس های رادیولوژی می توانند نمایانگر شکستگی ها، آرتروز، چرخش نابجای مهره ها، سرطان ها و مشکلات ژنتیکی باشند. با مشاهده عکس های رادیولوژی پزشک می تواند دقیق تر به پیدا کردن دلیل بیماری بپردازد و ریسک هایی بالقوه را از بین ببرد.

در مرحله آخر، پس از اینکه منطقه آسیب دیده و مهره های تحت فشار شناسایی شدند، دکتر کایروپراکتیک با روش ها و تکنیک های بسیار ویژه ای این مهره ها را حرکت می دهد و باعث تحریک اعصاب و ماهیچه های مربوط می شود. علاوه بر این روش ها، از دستگاه های مخصوص تراپی و همچنین ورزش های ویژه ای برای درمان بیماری ها استفاده می شود. تراپی ها شامل کشش با دستگاه، حـرارت و یـخ، دستگاه های محرک الکتریکی و ورزش های کششی و قوی کننده عضلات می باشند.